Translate

WITAM SERDECZNIE NA MOIM BLOGU:)))))

Szukasz niepowtarzalnej biżuterii z podobizną ulubieńca? To odpowiednie miejsce:) Zapraszam do zapoznania się z moją biżuterią, wykonywaną na podstawie zdjęć, z dbałością o każdy detal.

Miłego oglądania:)
Dorca

czwartek, 2 grudnia 2021

Kolekcja mini sylwetek - dostępna od ręki w galerii Pakamera:)

Zapraszam bardzo serdecznie do mojego butiku w galerii Pakamera

Tam czeka na Was kolekcja z mini sylwetkami psów różnych ras. 

Link do mojego butiku https://www.pakamera.pl/dorca-mini-pieski-0_12027362_gc10630.htm

(proszę skopiować link do przeglądarki :)


Wszelkie zamówienia realizowane na podstawie zdjęć przyjmuję już tylko z terminem realizacji połowa stycznia. Do Świąt już mam pełne ręce roboty:) Zapraszam bardzo serdecznie:) Masz pytanie ? Napisz do mnie dorcaceramics@gmail.com 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz